Carlsberg i Jurek Owsiak wspólnie promują ideę fair play

150x110

Marka Carlsberg wspólnie z Jurkiem Owsiakiem angażują się w promowanie idei fair play. Podczas Przystanku Woodstock symbolem takiego zachowania będzie Zielona Kartka stworzona przez Carlsberg’a. Już teraz w najnowszym spocie telewizyjnym marka Carlsberg promuje ideę fair play popieraną przez Jurka Owsiaka.

Powodem, dla którego Jurek Owsiak zdecydował się wziąć udział w spocie promującym festiwal Przystanek Woodstock oraz Zieloną Kartkę Carlsberg’a, jest stojąca za nią idea fair play. Wartość ta jest bliska Jurkowi Owsiakowi od wielu lat stąd jego zaangażowanie w działania marki Carlsberg.

Idea Zielonej Kartki zostanie wprowadzona w życie na Przystanku Woodstock, którego nowym głównym sponsorem został Carlsberg. Na terenie imprezy powstanie boisko do gry w piłkę nożną, na którym zostaną rozegrane Woodstockowe Mistrzostwa Europy. Mecze rozgrywane będą według nowych reguł. Każdy zawodnik za zachowanie fair play nagrodzony będzie Zieloną Kartką. Dodatkowo, aby wyrazić poparcie dla idei, na festiwalu planowane jest ustanowienie rekordu świata. Na umówiony sygnał dany przez Jurka Owsiaka uczestnicy festiwalu podniosą Zieloną Kartkę, w geście poparcia dla idei fair play.

Marka Carlsberg jest zaangażowanym sponsorem Mistrzostw Europy w piłce nożnej i pragnie uczynić je wyjątkowymi. Na niecały rok przed UEFA EURO 2012 marka Carlsberg promuje na festiwalu Przystanek Woodstock uniwersalną ideę fair play, poprzez symbol Zielonej Kartki. – dodaje Maciej Szalaty, Senior Brand Manager Carlsberg.

Turniej piłkarski to nie jedyna atrakcja, jaką zapewni marka Carlsberg podczas Przystanku Woodstock. W strefie Carlsberg"a przygotowane będą, między innymi stoły do piłkarzyków. Oprócz tego dla uczestników otwarty zostanie namiot sferyczny Carlsberg"a, w którym będzie można zapoznać się z piłkarską historią marki i poczuć emocje Mistrzostw Europy w piłce nożnej. Emocje te osiągną zenit szczególnie w dniu prezentacji Pucharu UEFA EURO™. To niezwykłe trofeum  będzie mógł zobaczyć z bliska każdy uczestnik festiwalu.  

Carlsberg zaangażuje także się w promowanie odpowiedzialnego spożywania alkoholu. Zaproszona zostanie do współpracy organizacja pozarządowa, która przeszkoli personel techniczny festiwalu w zakresie odpowiedniego reagowania na spożywanie alkoholu przez nieletnich. Dla bezpieczeństwa imprezy wyznaczone zostaną także „Strefy wolne od procentów”, czyli miejsca, w których obowiązywać będzie całkowity zakaz konsumpcji alkoholu.

Carlsberg Polska zajmuje wiodące miejsce w polskim przemyśle piwowarskim, z udziałem w rynku na poziomie 15,5% (wg Nielsena, ujęcie ilościowe), dostarczając marki piwa najwyższej jakości, odwołujące się do przyjemnych i radosnych stron dorosłego stylu życia. Carlsberg Polska ma w swoim portfelu marki: Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Bosman, Piast. Piwa       z grupy Carlsberg Polska warzone są w browarach w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu.

Przystanek Woodstock to największy w Polsce i jeden z największych w Europie festiwali muzycznych. Organizatorem imprezy jest Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, która w ten sposób pragnie podziękować za zaangażowanie w zimowy Finał WOŚP. Od ośmiu lat Festiwal organizowany jest w Kostrzynie nad Odrą (woj. Lubuskie). W czasie tegorocznej edycji festiwalu (4,5,6, sierpnia) na 2 scenach zaprezentuje się prawie 60 wykonawców z Polski i wielu krajów na świecie.